From snes

Ja här blev det morgon tidigt alldels för tidigt. Vet intye riktigt när Lea vaknade men jag vaknade till 5,55 och märkte att hon dragit från sängen, och vad gör hon när jag hittar henne? Jo såklart sitter ungen och äter hundmat! Usch och blä. Nu har vi ätit frukost iaf och Lea sitter och knaprar på en morot och ritar lite.
Igår var jag ute med sparken här och gled runt hihi älskar min spark det är så roligt och speciellt i nerförsbacke. Var tvungen att bromsa massor när jag drog ner på isen för det gick sjukt fort.

Annars så myser vi mest och jagar Lea tur att det inte är så stort här. Och idag nångång kommer pappa/morfar också och jag gissar på att Lea blir gladare gladast då.

Tyvärr blåser det jätte mycket så det blir nog inte att vara ute, Lea verkar ha ett irriterat öga så då passar vi oss från blåsten.

Nu ska hon till och rita på sin mage, hon har redan gjort händer och ansikte haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0