Orätt

Okej vart ska jag börja? Hmmhmm
Igår läste jag på textTV att en man fått 2,5 års fängelse för våldtäkt mot barn och att han köpt sex av en minderårig pojke! Sen efter det att en man fått 9 år för att han smugglat knark! Vart är rättvisan i detta? Jag blir så sjukt förbannad. Visst tycker jag att det ska vara höga straff på att smuggla knark men det borde vara högre för våldtäkt! Jag vet att alla håller med mig. Och ibland undrar man vad vi har för jävla rättsväsende.

Sen så är jag sjuk IGEN små jävla irriterande förkyldningar med snorig näsa och halsont... Jag drabbas av denna dagissjuka hela tiden känns det som.
Imorgon åker vi upp till stugan iaf, Lea är på dagis på morgonen så jag kan packa ner utan att hon packar upp:-) Och att packa i lugn och ro, sist glömde jag sockar åt Lea.

Hoppas på kanonväder nu i helgen så man kan vara ute mycket, också blir det att laga mat på murikkan det bästa. Mamma har fått köpa en ny eftersom att den gamla blivit förstörd pga slarv inte kul med tanke på att dom kostar en liten slant.

Hej hopp hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0