Bättre sent än aldrig

Har inte orkat haft tid att uppdatera här, jag slutade vid påsk. påsken var kanon bra iaf vi var uppe i stugan och hade det mysigt. En intern fisketävling hade vi också då det las 20 kr i en pott som vinnaren kammade hem och vinnaren blev min pappa, själv fick jag 0 fiskar och dagen innan ca 20 så det var en viss skillnad på fisket under dessa dagar.

Vi åt god påskmat drack nån liten grogg och eldade.

Veckan som kom var vi hemma och Lea vände på dygnet så vi tog oss inte upp till dagis men vi var ute en massa i det fina vädret hemma och Lea fick en Bobbycar som hon kör runt på en massa.

Och valborg så var det dags att åka till stugan igen även denna helg ble kanon dock inte lika bra väder men vi hade det bra iaf. Åkte till Puottaure där man fick fika, köpa lotter, grilla korv och se en majbrasa. Lea fick en liten kompis Otto. Han var strax över 2 och pratade utmärkt jag blev impad. Han sa till Lea att hon kunde sätta sig i sin vagn så kunde han köra runt henne Lea såg ut som ett frågetecken:-) Han försökte även bära henne till hennes morfar
- Lea kom så ska jag bära dig till din morfar.
Det slutade med att dom stod och höll om varandra och kramades hihi.

Och idag har vi tagit oss upp och Lea är på dagis.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0