Tjopp tjopp

Ibland blir jag så dålig på att uppdatera min blogg, men lusten finns inte alltid. Så kan det vara

Har ju iaf vart ner till E-tuna 5 dagar och hälsat på mina vänner och lite bebisar:-) Bodde hos Johanna, Thomas och deras lilla stjärna Lukas ja vovven Ramses också såklart. Har haft det mysigt och roligt snosat massa bebis. Lukas är så tokigt fin så jag hade ju gode lust att ta med honom och snäll herregud så snäll. Under dessa 5 dagar hörde jag hans stämma max 1 timme lite skillnad mot Lea som skrek typ alltid.

Vi var också hem till Emelie som bor i ett av de finaste hus jag sett, höll i hennes lilla Viggo en massa han var nöjd att vara hos mig:-)

En kväll blev det fest också med Hilda, Ewa och Jenny det var trevligt körde singstar vilket jag var urusel på.
Hängde hos Hilda många timmar också så lite skvaller hanns med.

Längtade hemskt mycket efter min tjej och när Lea och Thomas mötte och hämtade oss från Kallax kom det lite tårar för att jag var så glad att se henne. Blev många tårar den dagen. Först tårar vid alla avsked och sen av glädje.

Har shoppat en massa behövdes... Inte så mycket åt Lea utan denna gång var det min garderob som fick nya gäster.





Denna byxdress är till Lea


Också denna till Lea






Och en massa annat också....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0