Gekås

Ja nu sitter vi i stugan i Ullared vi har shoppat som galningar idag, när jag kommer hem kanske jag orkar fota alla saker. Kan säga att det är så mycket så jag vet inte alls vart jag ska förvara det till vi flyttar. Jag har shoppat kläder, pynt, gardiner, sängkläder, leksaker och kosmetika och en massa annat också.

Blir att besöka Gekås lite till imorgon innan vi drar till Götet där vi stannar hos Sussi en natt sen E-tuna och sen hem.
Jag saknar min lilla sjukt mycket man jag hade för allt i världen inte velat ha med henne hit, då i princip alla barn jag sett gallskrikit av missnöje och sen skulle hon försvinna då jag vet att hon abslout inte skulle sitta stilla.

Nå mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0