God morgon

Vaknade före väckarn så lika att kliva upp så man somnar i tid ikväll. Då vi ska iväg imorgon på morgonen.
Igår köpte vi hus, ett jätte fint och charmigt hus med vissa renoveringsbehov, men oj så roligt det ska bli att göra det till vårat. Det ingick inte att köpa hus i våran årsplan men på grund av vissa omständigheter vägrar jag bo kvar på Trångagatan. Finns vissa här som gör att det både känns och är otryggt att bo här och det tänker vi inte utsätta Lea för och inte oss själva för den delen heller.
Kan inte skriva exakt vad som hänt med sakerna ligger hos polisen iaf. Och det är inga småsaker..... Ni som vill veta får fråga så får jag svara mer privat.

Jo vi har köpt ett hus på 105+105 kvm, alltså med källare. Det ligger i södra svartbyn och mina hemkvarter. Det betyder att vi ska försöka byta dagis till Lea. OCh sen på gården finns det en lekstuga och hur toppen är inte det.

Nu vaknade Lea så hon sitter och myser i min famn. Ska väl göra lite frulle nu sen blir det att he sig iväg mot dagis.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, vad kul med husköp och speciellt renovering men hoppas det inte är nå jätte allvarligt som gör att ni väljer att flytta?! :/

2011-11-14 @ 13:19:09
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0