Men hoppsan

Har inte hunnit skriva nå här under veckan då det vart fullt upp.

Har klarat den teoretiska delen nu till mitt blivande jobb som flygplats kontrollant, vilket innebär att vara i säkerhetskontrollen och se till att inga förbjudna föremål kommer in på behörighetsområden på Luleå Airport.

Har vart jätte mycket att lära sig om de lagar som gäller och vilka lagstöd man har bakom sig när man ska agera.

Jobbet verkar sjukt roligt så jag ser framemot när allt är helt klart så jag kan jobba. Måste klara en syn/hörsel undersökning också så det måste jag hinna klämma in i veckan och det blir inte det lättaste kan jag lova.

I helgen har vi hunnit vara i huset några timmar. Vi har lagt golv i Leas rum och börjar i vårat rum, samt att jag hunnit skura i köket en del också. Hon som bott i huset slipper flyttstäda då vi får vara i huset redan nu och förbereda massor inför våran inflyttning.

BodenBo är fortfarande skit en därifrån var ju till vårt förråd för 1.5 vecka sen och skulle ringa tillbaka till mig samma dag men han har inte ringt ännu. Thomas har ringt honom och lämnat meddelanden men inte ett pip. Tack för den skitgubbe!!!

Nä nu ska vi göra oss klara för natten då jag ska upp kl 4 börjar kl 5 och det tar ju ca 30 min att köra till Luleå Airport också.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det tar 31 minuter från Ica Kvantum till Kallax om man kör på farthållare och laglig fart :)

har också pendat dit tidigare.



Kul med huset, hoppas ni får många fina år där :)

2011-11-27 @ 19:29:11
URL: http://www.ellinor.net
Postat av: Victoria

Vad kul att du fått jobb!

2011-11-29 @ 15:53:58
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0