Men skit

haft en från Bodenbo som kollat i förrådet! Vi kunde konstatera att vårat skötbord är fullt i mögel samt en korg och en förvaringslåda/sittpall samt 3 påsar med kläder plus ytterkläder. Bodenbo ska ta det med sitt försäkringsbolag men Bodenbo ersätter inget?! Kan jag skita i att betala hyra då? Knappast. Hoppas att deras bolag ersätter för mitt gör det inte då Bodenbo har dåliga förråd, fast det tycker ju inte bodenbo såklart. Han fick minsann kolla på kläderna och lukta för jag stoppa upp de i näsan på han. Han tyckte man kunde tvätta men jag förklarade att jag försökt men att lukten finns kvar samt mögelsporer. Frågade om han skulle ha dessa kläder på sitt barn, vilket han givetvis inte skulle. Så varför ska jag ha det på mitt barn då?
Han skulle ringa sen senare när han pratat med deras försäkringsbolag. Jag har i uppdrag att skriva ner allt och göra en uppskattning på vilket värde det handlar om. Och kläder i storlek 50-86 samt allt annat är ganska mycket!!! Usch jag är så arg och irriterad så det finns inget slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0