Tyst som i graven

Inte ett ljud från Bodenbo ännu, han skulle ha ringt igår. Ännu en gång visar dom att dom har svårt att hålla det dom säger. Jag blir så sjukt less.
Tur att det närmar sig till flytt varje dag.

Ikväll ska mamma kanske låna Lea skulle vara nice att få ha en myskväll med Thomas.
Imorgon får vi fullt upp med att gå igenom allt som blivit förstört i förrådet. Blir att ha plasthandskar på sig och gärna munskydd eller nå. Jag tror fan inte att dom kommer ersätta detta men jag hoppas. Men sen finns det inget som kan ersätta det första plagg Lea hade på sig eller saker som jag hade när jag var liten. Det handlar en del om pengar såklart men det är inte det jag blir arg över att jag köpt alla dessa saker utan vad alla saker betyder för mig och oss. Hade jag inte velat ha kvar sakena hade jag sålt dom på loppis eller gett bort dom.


Sen en god nyhet är att jag fått jobb... Börjar på måndag kommer mer om det sen när jag vet mer:-)


Igår var vi på kalas hos fam Åström/Wahlström där tvillingpojkarna i huset fyllde 1 år. Var mycket trevligt och jag uppskattar alltid lika mycket då man tänke på Lea och vad hon kan äta:-) Jag brukar ju ta med mig till henne men är kul om hon får fika typ samma som alla andra.

Tjopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0